Aby śledzić swoje zamówienie wpisz jego numer w polu poniżej i naciśnij przycisk "Śledź". Numer zamówienia znajdziesz na paragonie oraz w mailu potwierdzającym zamówienie, który do ciebie wysłaliśmy.

CO OZNACZA DANY STATUS?

Podaj numer swojego zamówienia (bez #) i adres e-mail na który zostało złożone, kliknij przycisk Śledź. Otrzymasz informację na temat aktualnego statusu zamówienia. Jeżeli będzie dla Ciebie niejasny, możesz przeczytać więcej o statusach wybierając odpowiedni z listy powyżej.

Zamówienie właśnie zostało złożone, a metodą płatności były Przelewy24lub PayPal – bramki te obsługują automatyczne księgowanie. Status oznacza, że płatność się rozpoczęła, ale wpłata nie została jeszcze zaksięgowana na koncie pośrednika (Przelewy24 lub PayPal). Gdy pośrednik płatności otrzyma pieniądze za zamówienie status zmieni się automatycznie na opłacone.

Otrzymaliśmy Twoją wpłatę. Dziękujemy. Zamówienie niedługo zostanie przekazane do realizacji. Status zmieni się na w trakcie realizacji.

Twoje zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Właśnie jest przygotowywane i niedługo nadamy je wybranym przewoźnikiem. Pamiętaj, że większość produktów produkowana jest po wpłynięciu zamówienia. Nie mamy ich gotowych na stanie wcześniej. Daj nam trochę czasu na nadrukowanie wzoru i ewentualne uszycie. Staramy się ze wszystkich sił, aby zamówienie zostało zrealizowane w najkrótszym możliwym terminie. Po nadaniu przesyłki status zmieni się na zrealizowane.

Wysłaliśmy Twoje zamówienie wybranym podczas składania zamówienia przewoźnikiem. Niedługo zamówienie zostanie doręczone. Mamy nadzieję, że nasze produkty spełnią Twoje oczekiwania i niedługo będziemy mogli zrealizować kolejne zamówienie dla Ciebie lub Twoich znajomych.